هتل شانگری لا بسفرس و تجربه گردشگری در استانبول
نوشته شده توسط : gheirati

خواندن این پست را از ندهید چرا که می خواهیم در  این پست در یکی از هتل های 5 ستاره استانبول ماجراجویی کنیم. هتل شانگری لا بسفرس از هتل های لوکس و لاکچری استانبول می باشد. اقامت در این هتل مزیت های بسیار خوبی دارد و شما می توانید سفری دلنشین را تجربه کنید. با مجله گردشگری های تور همراه باشید تا درباره این این هتل لوکس بیشتر بدانیم .

هتل شانگری لا بسفرس


هتل شانگری لا بوسفرس استانبول ازز هتل های پنج ستاره و لوکس استانبول می باشد. این هتل در بهترین منطقه استانبول واقع شده است و در فاصله بین دو جاذبه گردشگری دلما باغچه و موزه نوال قرار گرفته است. این هتل در ساحل اروپایی بسفروس واقع شده است و آب و هوای بسیار خوبی دارد .

هتل شانگری لا بسفرس استانبول

اتاق های هتل شانگری استانبول 

متراژ ، طراحی ، امکانات همگی از نکات مهم در یک هتل لاکچری می باشد. چرا که توریستان بیشترین زمان خود را در اتاق های خود میگذرانند و امکانات رفاهی بسیار مهم می باشد. هتل شانگری  امکاناتی چون تهویه مطبوع، تلوزیون، فضای نشیمن، میز کار و میز تحریر، مینی بار ،حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی با مارک بولگاری  را در اختیار مسافران خود قرار می دهد .

اتاق های هتل شانگری لا بسفرس استانبول

رستوران های هتل شانگری لا بوسفرس

هتل شانگری رستوران های مختلفی را با منو های مختلفی برای انواع ذائقه ها در نظر گرفته است، شما مطابق با سلیقه خود می توانید انتخاب کنید  که در کدام رستوران غذا میل کنید.

رستوران "ایست تو" یکی از رستوران های این هتل 5 ستاره می باشد. شما می توانید با مراجعه به این رستوران از انواع غذا های آسیا جنوبی، مدیترانه ای، ژاپنی  و ترکی میل کنید. همچنین در این هتل رستوران شانگ پلاس انواع غذا های چینی را سرو می کند. اگر علاقه مند به تجربه چشیدن این نوع غذا هستید غذای های این رستوران را از دست ندهید. اگر هم می خواهید بعد از گشت و گذار در شهر استانبول خود را به یک فنجان دمنوش دعوت کنید؛ لابی لانژ هتل شانگری بهترین گزینه می باشد .

رستوران های هتل شانگری استانبول

مجموعه ورزشی کامل در هتل شانگری لا بسفرس

هتل شانگری برای افرادی که علاقه مند به ورزش هستند و به سلامتی بدن خود بسیار اهمیت میدهند، مجموعه ورزشی تدارک دیده است. در این مجموعه استخر سونا جکوزی اتاق بخار حمام ترکی قرار گرفته است. همچنین بخشی به ماساژ و اسپا تخصیص داده شده است.

دیگر امکانات هتل شانگری لا 

از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره میتوان به: اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات لاندری، اتاق چمدان، صرافی ، خدمات کانسیرج و .... اشاره کرد. پذیرش این هتل در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

امکانات هتل شانگری لا بسفرس

گردشگری در استانبول با رزرو تور استانبول 

قدم زدن در خیابان های استانبول، بازدی از مکان های تاریخی و با پیشینه کشور جمهوری ترکیه، نوشیدن یک فنجان قهوه ترک به همراه کنافه بسیار لذت بخش می باشد. اگر شما می خواهید به کافه های میدان تکسیم بروید و زیبا ترین لذت های دنیا را تجربه کنید؛ کافی است به سایت رزرواسیون "های تور" مراجعه کنید و برای رزرو تور استانبول اقدام کنید.

رزرو تور و اقامت در هتل شانگری لا بسفرس استانبول

در آخر ....

در این پست سعی کردیم هتل شانگری لا بسفرس را به شما معرفی کنیم. شما علاقه مندان سفر می توانید برای سفر به ترکیه به سراغ رزرو تور استانبول بروید. رزرواسیون های تور در تمامی ساعات شبانه روز آماده کمک رسانی به شما عزیزان می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: